jag har fått jooobb :)

wooho! har provjobbat två dagar nu på byggmax och det har gått riktigt bra! pratade med chefen lite på telefon efter passet idag och han sa att jag gärna får komma på måndag så kan vi kolla upp vilka tider jag kan jobba i framtiden.. :) så det är greit! jag trivs grymt bra, grabbarna är trevliga och jobbet är ju.. helt annorlunda! kassajobb och en massa skruvar å vinklar å lister och grejer jag måste lära mig skillnaden på. men det kommer! har ändå lärt mig kanske åtta kassagrupper utantill, av 25 eller nåt, imponerade vart dom iallafall att det går undan! så det är braaa :D

men nu ska jag gå och lägga mig faktiskt, ska jobba imorrn med. Kvart över åtta ska jag va på plats nere i grönland för avfärd mot baerum.

Godnatt!


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

MEN SÅ ROLIGT!!!!!

2009-10-24 @ 09:25:26
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0