jag har sagt upp mig! :D

jaaahopp godmorgon!
alla skulle upp runt åtta här så då vaknade jag också, aspigg. smart.
försöker streama tv men det går åt helvete :( fan vad jag saknar riktigt internet!


annars så är det bra. jag har sagt upp mig på teleperformance! väntar på besked bara om jag får sluta idag eller om jag måste vara där nåt under uppsägningstiden.. vill inte deet :( vet inte när jag får veta heller, antagligen inte förrän framåt 12-13-14 och då är det väl tveksamt om jag hinner med nåt byggmax idag. får se!

nej nu orkar jag inte med det här nu måste jag ha frukost!



Update 15:27:

Nu är jag inte telefonförsäljare längre!! Dom ringde och sa att jag kan sluta på en gång.

Aldrig mer!!


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Grattis!

2009-10-28 @ 18:47:29
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: Klimakteriehäxan

PS har jag inte sagt "vad var det jag sa" en enda gång??????????????????

2009-10-28 @ 18:50:57
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0