Jobb och lite annat

Hallå hallå alla där hemma! Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Det börjar bara bli mer och mer att göra nu. Igårkväll hade vi ganska mycket att göra. Restaurangen är stor så man får sin dos av löpträning varje dag. Nu sitter jag hemma och myser med Helena. Imorgon är jag ledig, då ska jag gör spagetti och köttfärsås:) mumms!!
Igår åkte jag och Linda till Euroshopper som ligger 5 stationer ifrån oss, vi köpte en massa korssade tomater och godis!! Bara 5.90 kr:) väääldigt billigt för att vara Oslo!

Juste jag har köpt en ny jacka från Zara:-) jätte fin mörkgrön dunjacka! Snart får ni se bild på den.

Å Carro svara i telefonen!!:) Saknar dig Carro!
puss o kram

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0