Kan det gå sämre för Bumbi???!!!!

Jag är nog bland den klantigaste människan som finns på denna gjord. Och så bringar jag nog en jäkla massa olycka!!!! Så allt som finns runt om kring mig i min omgivning ligger i faro zonen.

Så sedan jag kom till Norge har detta hänt mig!

1. Tappade bort mina rosa, fina, braiga hörlurar!

2. Mitt pass blev helt plötsligt spårlöst försvunnen!

3. Jag fixade mig ett provisoriskt pass för 1300 norska, men som sedan bara räckte i 5 dagar....

4. Handfatet gick sönder.

5. Jag vaknade upp i Danmark när jag skulle av i Lund.

6. Påvägen till Lund eller rättare sagt Danmark så tappar jag även bort mitt svenska sim kort till mobilen.

7. Jag kan inte skaffa mig ett norskt bankkort förens jag har ett pass. Och ett pass hinner jag ju inte fixa då jag jobbar mellan 10 och 12 som är dom ända öppe tiderna på svenska ambasaden. Och ingen lön tilldelas till mig förens jag fått mitt norska bankkort.

8. Får besök av Linda och Sofie när jag jobbar. Har precis lagt i min mobil i fickan av ingen särskild anledning. Börjar därefter att hoppa runt för att bli varm i kroppen och mitt i denna rörelse så glider min mobil sakta ur fickan, ner mot den kalla marken. Yes det slutade ju med att hela min skärm är SVART! Bara en liten del i nedre hörnet ser man skärmen, men då det är en tuch screen så är min mobil i princip död och begraven....

Så snart har jag uppnått årets top 10 av onödiga saker som kan hända än. Om ni är smarta så undviker ni  att vara i min närvaro!!!!!

En sak gick ju i alla fall bra idag! Och det var på jobbet. Fick buchet på 12 sälj idag så uppfyllde då dagens mål som dom har på oss säljare. :)

Men men hoppas min lycka vänder snart! xxx Helena









DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Bettan

hahahahahahahahahahaha!

Majk undar hur man kan överleva med all din "klantighet" och så hälsar han att du ska köpa en trisslott. Puss och Kram

2009-10-20 @ 16:36:12
Postat av: annika

helena har inte råd med en trisslott! skicka en!:)

2009-10-20 @ 19:36:08
URL: http://oslojenterna.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0