Klirr i kassan

Woohooo nu är det fredag och jag ska göra baguett med tonfiskröra tror jag :D Sen ska jag krypa ner i soffan och se på Idol med Steff och Moa :)

Denna vecka har varit en jäkla bra vecka, om man bortser från min döda mobil telefon. Jag har sålt 60 sälj tillsammans under hela veckan!!!! Det vill säga buchet!! Sålde dock bara 9 igår men fick in 15 sälj idag så det jämnade ut sig. Sen fick även en kompis två sälj idag så jag hade ju egentligen 17 sälj :) Personligt rekord.
Nä men det gick jävligt bra och då får man mer motivation!!! :)

Men nu är det jäkligt skönt att det är helg, och nej jag ska inte ut och leva rövara på stan som min pappa brukar säga. Jag ska bara vara hemma eller hemma hos någon kompis och ta det lugnt! Nu har jag även lånat en mobil av en kompis så nu är jag kontaktbar igen men dock har alla mina nummer försvunnit så det är bara att skicka dom! Dock till mitt norska nummer då mitt svenska också är borta ;)

Men ni får ha en trevlig helg där hemma i Stockholm samt kalmar och örebro! Och Tove ramla inte i någon trappa i helgen! Vi vet ju vad det slutar med... ;)

Peace // Helena


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Du e grym syster yster på att sälja ;) dock besviken att du inte lagt upp någon bra bild på nya frillan....Gå in och kolla migg hår på bloggen ;) I Love it!!!

2009-10-25 @ 14:53:56
URL: http://www.finest.se/MissAnki

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0