Lugn helg med massa pizza!

Yes jag gick faktist inte ut i helgen som jag sa. Men ändå så brände jag nog en del pengar..
I lördags så gick jag & Annika en liten runda på stan med Dennis och hans kompis Jon. Målet var en maskerad utstyrsel då det är maskerad på jobbet på lördag. Vi fan en varsin så får se om vi kommer göra någon succe.
Vill inte försäga mig för mycket om den om det skulle vara så att någon från mitt jobb läser bloggen. Men det tror jag i för sig inte!

Lördagen och söndagen spenderades sedan hemma hos Dennis & Jon, med pizza, xbox, rödvin, film, chips o dipp, godis och mera pizza!!!

Jag slog killarna i xbox i ett spel man ska slå varandra!! Hahaha så jäkla kul då Dennis mobbade Jon för att vara den första som torskat mot en tjej. Men som själv 15 minuter senare torskade han med :D ÄGDA!!

Jag vet jag har varit dålig med att lägga upp en bild på min nya frisyr men den gör ingen rättvisa på bild. Ska försöka få till en bild så man ser det :)

Nu är det söndag, alltså ny vecka imorgon.. BLÄÄÄÄÄÄÄ

Over and out // Helena

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Skönt med lite lugnare helger för er ;) By the way....gissa vems mobil nummer jag fått hahaaaaa ;)

2009-10-26 @ 17:43:32
URL: http://www.finest.se/MissAnki
Postat av: Helena

Vadå vems nr??!! Jag är jätte nyfiken nu ju!

2009-10-26 @ 20:14:19

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0