många besvikna svenskar i Norge



Vad hände Sverige!!??
Igår kväll åkte jag och linda in till Stortinget för att gå till Harrys och kolla på Sverige-Danmnark.
På Harrys mötte vi upp Puh, Rullit, Robcob, Bercovish och några utav deras kompisar.
Dom hade bokat ett bord precis vid pissoarerna, mycket trevligt! Nej men faktiskt så var det riktigt bra, vi hade ett litet bås för oss själva med egen tv. Som ni alla vet så söööög det att Sverige förlorade även denna match mot danskarna. Vi hade ju matchen!!Eller hur!? Ja ja sport kan aldrig vara rättvis. Men nu blir det nog inget Syd Afrika för Sverige 2010:(

Efter matchen så gick jag och Linda till Tobbes trändiga nattklubb, där han jobbar som bartender. Måste tyvärr säga att det var största skämtet. Först en vakt som står och inspekterar våra leg i en evighet innan han släppte in oss. Bakom drapperiet så står det en kassa. Det kostade alltså pengar för att komma in. I den lilla lokalen så stod det en dj och en bartender (som inte var Tobbe). Det var alltså det som fanns där inne!!! Så jag och Linda hade inte så stor lust att betala för att komma in i en tom lokal. Så vi gick istället till Barfly och drack öl med min restaurangchef Björn. Kvällen slutade med en kebab i handen och sedan en taxiresa hem.

Over and out!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Carro

Hähä inget stockholms-uteställe direkt =.. HELENA... kan du va så vänlig att föra över pengar till mitt konto? =) Puss

2009-10-11 @ 22:58:40

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0