Modevisning med smycken

Kom till jobbet idag, då visade det sig att jag och Johanna skulle jobba med en catering till en smyckesaffär på Karl Johan. De har tydligen en årlig smyckes vising då dom bjuder in rika tanter och gubbar och bjuder på mat och modeller går modevisning och visar upp alla smyckerna. Jag kan ju säga att man blev LITE kär i sakerna som fanns där inne. (tänkte på dig mamma du skulle trivas där inne!) Det var tydligen någon norsk topmodell som var där och gick catwalk men jag kommer tyvärr inte ihåg vad hon heter. Men mitt under modevisingen så svimmar en kille i publiken. Men 15 min senare så var modevisingen igång igen.

Några småsaker jag önskar mig i julklapp från Georg Jensen, billigt och bra!:P






DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Linda

Den första klockan där har min mamma! wooho

2009-10-08 @ 10:30:21
URL: http://oslojenterna.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0