Och så resten!

Justeja, jag trollade ju fram en Tove Lind i fredags också :) hehe nej jag ska inte få det att låta som att det var min idé nånstans men jag fick veta av Petra att Tove skulle komma och överraska för säkert tre veckor sedan, och har inte sagt ett knyst! Minerna när hon kom in var priceless. Haha och mina jobbarkompisar som jag hade berättat det för sa ungefär "haha jo du sa att dom skulle fucka ur men alltså.. Herregud!" haha så ni kan ju tänka er nivån. Primatvrål å tårar å allt på en gång. Men jävligt roligt!

Sen lördag. Väldigt väldigt seg lördag. TV, Sopranos, soffan, MAT. Ingen orkade nånting. Fast vi städade faktiskt lite.

Och söndag, Helenas födelsedag! Firades med lunch på Friday´s, väääääldigt god mat! Kameran var med och vi skulle fota men jag vet inte riktigt vad som hände med det?? Inte en enda bild blev det haha. Sen drog Annika iväg på personalfest på jobbet och Helena och Tove skulle också en liten sväng på stan. Så jag har haft en lugn stund i soffan med reprisen på körslaget haha. Funkar det med!

Så är det måndag imorrn, och en tripp till banken står på schemat, våra skattekort har äntligen kommit! Dom kom ju inte fram först, antagligen för att vi inte hann få upp adresslappen på brevlådan. Men nu så, 23% tror jag att det stod att vi skulle skatta. Ingen aning om ifall det stämmer, men men. Ska bli skönt att kunna öppna bankkonto och få lön iallafall! Behövs ju nu när vi får betala hantverkare eller nåt haha FAN va jag e arg på dom idioterna som gjorde det där.

Ehnywayz!

Annars är det väl mest jobb jobb som vanligt. Jag fick sms i fredags av min kontakt på manpower som ska börja fixa vikarier till Oslo kommuns dagis. Tror jag skrev det förut? Hursomhelst så trodde hon att hon hade jobb, till skillnad från Grata... Så det är bra! Lite skärpning kanske, lite mera jobb lite mindre fest? :D haha iallafall för min del, iallafall om det ska bli några miljoner.

Godnatt!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Vadå hantverkare????????????

2009-10-05 @ 17:37:45
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: Linda

Missade du inlägget under om handfatet????

2009-10-06 @ 00:41:07
URL: http://oslojenterna.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0