Personalfest!

Igår var det personalfest på Christiania. Först på dagen så var jag med och firade Helena på Fridays. Det var jätte mysigt, fint väder så vi satt ute och åt. När jag gick till toaletten så såg jag att Frida som ska börja jobba på mitt jobb stod och jobbade i baren. Så 2 min senare kom hon ut med en jätte stor glass till Helena och oss. Den var såååå god och vi alla åt för mycket!! Efter fridays åkte vi hem och jag började göra mig iordning inför p-festen. Klockan 7 skulle det börja. Men som vanligt är alla sena. När alla väl hade kommit så blev di indelade i 3 lag. Sen skulle vi tävla i Guitarr heroes, provsmakning på drycker och en frågesport om Norge och Christiania. Mitt lag vann tyvärr inte men det var väldigt kul iaf. Sen fick vi tacos, Det var super gott även om jag fortfarande var mätt efter Fridays. Lite senare så gick dom flesta till Openbar på Akker brygga. Där var även Helena och Tove, så där fortsatte kvällen. Sen gick jag och Helena vidare till Dus för att träffa Tobbe. Dansade till skön reggaemusik ett tag sen tog jag en taxi hem. För jag skulle ju faktiskt upp och jobba kl halv 11 dagen efter.

Hade!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0