rammstein-kväll

Flickornas vilda vindrickande kom av sig. Vi har däremot moffat chips i mängder och kollat på Idol och massa klipp på youtube.

Och jag har beställt mina älsklingar. Äntligen. Äntligen äntligen äntligen <3<3<3<3 Kom fort!

Sen har jag jobbat 10 timmar också, gick upp halv sex. Upp sju imorrn för mer jobb. Så det borde vara läggdags nu. Hahah jävlar va jag är för trött för att skriva nåt vettigt.

Får piggna till tills imorrn, antingen blir det att jag följer med Helena och Annika till halloweenfesten dom ska på. Fick ett sms av Anders Norrman också som är i stan, får se om jag lyckas träffa honom nåt. Eller så kommer jag däcka. Risken finns. Men vi åkte ju trots allt till Norge för att jobba och tjäna miljoner.

Det man jobbar i november betalar man halv skatt på i Norge, visste ni det? Det betyder 11,5 procent för oss. Kaaaaaaching!

 

Godnatt!


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Once on the lip - forever on the hip.

Gäller även vin och öl. Ifall ni undrar.

2009-10-31 @ 09:29:21
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0