rubrikrubrik

Jag tänker hela tiden att jag ska skriva nåt här men det har inte blivit av
Helena är borta fortfarande och det känns lite som att jag och Annika är ett gift par haha
iallafall när vi lägger oss samtidigt och läser lite i varsin bok och sen släcker och vänder ryggen mot varann :D
men en sämre fru kan man ju ha, idag när jag kom hem från jobbet helt utsvulten så hade hon lagat korvstroganoff som stod färdig på spisen! god var den också.

Grata levererade som sagt idag ja, men dom ringde inte förrän 10.15 när jag satt och åt frukost så jag fick asbråttom. Jobbade 11-15 utan rast och utan lunch och åkte direkt till teleperformance där det gick skitdåligt rent ut sagt. Alla dumma norrmän var väldigt sura och slängde på luren väldigt hårt i örat och ville inte alls prata om Norges Energi. Så jag sålde noll elavtal idag. Och klockan stod stilla. Så det sög. Nya tag imorrn! Fick iväg tre igår iallafall, egentligen fyra men en svarade inte på smset :(

På torsdag blir det fullt hus här hemma, Moa och Stephanie kommer och sover här nån/nåra nätter innan dom vet exakt vart i Norge dom ska ta vägen (dom ska också jobba), och så kommer Annika å Helenas kompis Emil hit och bor hela helgen. Ju fler desto bättre, right? :D Vi kommer iallafall inte behöva känna oss sällskapssjuka och ensamma. Det är trevligt!

Nu är det sovdags. Godnatt allihopa!


DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0