Sikken helg...

Haha ja vart ska man börja...
Fredag, fest a`la Töyen.
Tove kom helt plötsligt in för dörren med en lapp framför ansiktet där det står grattis i förskott..
Jag började böla
Handfatet är paj, någon som kan agera rörmockare?

Lördag, nog en av mina äckligaste dagar i mitt liv!
Det ända vi gjorde var att sitta i soffan och äta.
Gick förbi coop och köpte ännu mer att äta.
Så det ända vi gjorde hela dagen var att äta..
Och lägenheten är äcklig, någon som kan agera städare??

Och nu är det söndag!!! Min födelsedag whoop whoop
Har ätit på fridays idag med tjejerna, det var jätte mysigt!
Ikväll bär det ut på stan med Tove ska bli jäkligt kul :D

Tänkte bjuda en gammal bild på mig och Tove! Passa på & njut!
Hade!!!



DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0