Syd Afrika Here I Come!

Loggade in på min mail nyss och fick se ett mycket trevligt mail från pappa. Nu är resan bokad o klar!! Den 28 december flyger Familjen Nordin till Johannesburg.


I helgen har ja inte gjort så mycket, mest jobbat. I lördags åkte jag hem till Dennis efter jobbet, där även Helena var. Vi tog det lugnt och tittade på film. Nästa helg när de Halloween så jag o Helena har köpt våra utstyrslar inför festen på hennes jobb. Så om en vecka får ni se vad vi hade på oss:-) Det ska bli jätte skoj!!

puss o kram

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Tjejer era flygbiljetter till Australien vart avbokade nu i december men ni ska ju ändå inte åka då ;) Speciellt inte nu när Ankan ska till Afrika hahaaa.....ni får återkomma om jag ska boka ny resa åt er senare till våren. Bra att vara ute i god tid så jag kan hålla bra priser åt er ;)

Kramis

2009-10-28 @ 10:30:33
URL: http://www.finest.se/MissAnki

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0