trött trött trött

Onsdag och jag blir bara tröttare och tröttare för varje dag som går. Spelar ingen roll vilken tid jag kommer hem från jobbet. Även om jag kommer hem halv 6 så är jag skit trött när jag väl börjar slappna av. Så nuförtiden så blir det väldigt tidiga kvällar för tant Helenas del. Men början av veckan har i alla fall gått bra på jobbet så jag är nöjd och glad. Hoppas att det håller i sig.

Ikväll ska jag äta fiskpudding och potatis, får se om det bli någon succé... Måste ju numera laga min mat själv ;) haha nee då jag e faktist en väldigt bra kock :)

Igår var det som sagt tisdag som är = dusch dag, så idag kan jag bara slappa och ta det lugnt ;)

Tror jag börjar bli sjuk igen....

Over and out // BUMBI







DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Du kanske behöver vitaminer som omväxling ;) tänd lite ljus på kvällarna ...det är inte fel att vara hemma och koppla av ibland. Du blir nog piggare snart. Kram

2009-10-29 @ 10:29:53
URL: http://www.finest.se/MissAnki

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0