vad ska vi göööööra

Godmorgon(eftermiddag)

Vi har ingenting att göra. Helena är i Lund (fast åkte fel och hamnade i Danmark, haha) och vi är lediga och har inte så mycket för oss.
Sverige - Danmark ikväll och den vill vi se men vi vet inte vart. Det verkar som att typ ett ställe i hela Oslo visar matchen, så nämnda ställe lär ju vara proppat från 2-tiden på eftermiddagen eller nåt kan jag tänka mig.

Annars händer det inte så mycket. Vi vaknade vid 20 över 12 av sms i telefonen. Rullgardinen i sovrummet är lite för bra, det blir så mörkt så man vaknar liksom inte av sig själv.

Igår jobbade Annika dubbelt och på telep så fick vi lite "peptalk" blandat med varning om att om vi inte börjar leverera kanske projektet vi jobbar på läggs ned för att vi inte drar in tillräckligt med pengar. Efter jobbet fick jag med mig Jocke hem som middagssällskap och så hann vi se slutet på Idol. Sen när han drog hängde jag själv och började kolla OC och åt popcorn. Meen Ankans thaidvd hängde upp sig så jag fick bara se ett halvt avsnitt :(



Bumbi viiiiiiiiiiiiiiilse

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0