världens långsammaste söndag

och jag vill inte höra att långsammaste inte är ett ord!

jag, moa och stephanie tog oss upp vid elva, och drog tillbaka klockan så den blev tio. morgonpigga!
sen har vi inte haft nåt riktigt att göra på hela dagen.
lite frukost.
lite deg i soffan.
en dusch.
sen klippte iofs moa mitt hår det var väl dagens mest spännande event. otroligt skönt att bli av med dom slitna topparna!
sen kollade vi på en film. Along came Polly. Inte världsbäst.
sen tog vi en tripp till Bunnpris och köpte nudlar och knäckebröd.
sen kokade vi nudlar och satte på Sweet Home Alabama. Definitivt inte världsbäst.
sen blev vi väldigt rastlösa och tänkte spela kort men då skulle vi spela ett kortspel som krävde två lekar så det sket sig.
sen hängde vi mest i soffan och gjorde ingenting.
sen lagade vi middag.
sen kom annika och helena hem, kändes som att jag inte träffat dom på evigheter fast det var väl bara i fredags kväll.. eller annika träffade jag inte då för hon jobbade kväll och jag var dötrött och la mig tidigt.

mer spännande än så är det inte.
imorgon ska jag vara nere i grönland 06.15 för avfärd mot Baerum. jättehärligt. förhoppningsvis är chefen där så jag får prata med honom om hur det blir med jobb och allt... jag vill säga upp mig! haha vågar knappt skriva det här efter mailet vi fick förra veckan på telep om att man måste tänka på vad man lägger upp på facebook och i bloggar osv för skriver man dåliga grejer eller tex lägger upp bilder på att man festat när man sjukanmält sig så kan det få konsekvenser..! men men.

så det blir väl avfärd mot sängen snart om jag ska orka upp imorrn.
hoppas ni har haft en roligare söndag på sverigefronten
puss påerrrrrrrrrrrrrrrrr
/L

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Varför gick ni inte ut och motionerade lite? :-D

Det hade ni väl behövt ...

Ringde nyss för att höra hur det gick i dag men du svarade inte. Mina tummar är alldeles vita och blå eftersom jag hållit dom så hårt hela dagen!

2009-10-26 @ 17:33:33
URL: http://klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: Linda

För att det regnade hela dagen också! Vi var ute en kort sväng och gick runt centrum ner till mataffären... inte roligt i regnet!!



ja jag såg att du ringt, men jag jobbade!

2009-10-26 @ 22:36:26
URL: http://oslojenterna.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0