ett alldeles för långt inlägg, lite läsvärd info i stycke fyra om ni inte orkar läsa allt :)

Oookaj, klockan är 10.15 och det är måndag och jag sitter i sängen och har inte fått nåt jobb idag. På dagen alltså. Har ju telefonen sen. (whoopiee...)

Jag gick alltså upp 06.30 idag för att jag trodde att Kjetil (bah) skulle ringa, men icke.. Men jag åt lite frukost och sen kom Helena upp å såg ut som en zombie, hehe men hon piggna till efter en stund och drog vid halv nio, först förbi skattekontoret för att försöka fixa med passet och nu står hon väl nånstans å hetsar folk på gatan "tjeenare piger, spiser ni omega 3??"

Annika sover som en stock.
Jag har slamrat med disk och Helena smällde i skåpluckor, jag var inne och hämtade datorn som stod typ 20 cm från hennes huvud men ingenting stör fröken. Borde testat å peta henne i näsan å se om hon skulle märka nåt.. Och när man talar om trollen, nu kom hon minsann upp!

Jag har iaf roat mig med att fixa lite småsaker på bloggen, ändra lite färger på länkar och lite smågrejjer med kommentarerna.. den har blivit lite bredare också och lite rakare på vissa ställen. Juste och så la jag in kategorier, så om ni bara vill läsa det Helena skrivit tex, så klickar ni på Helena under Kategorier i menyn till vänster. Kan inte låta bli att tycka att det är roligt att pilla med sånt här :D kanske ska söka jobb som webdesigner.. or :D haha. Har blivit utnämnd till husets datanörd men det känns helt okej :D haha jag tycker bara att det är kul att kunna fixa grejer själv å inte behöva be om hjälp hela tiden!

Har även hunnit skriva ett nytt ansökningsbrev, ska pröva det på Annika sen och se om hon skulle anställa mig som servitris med det brevet hehe. Jag har nämligen egentligen tröttnat helt på det här vikariehoppandet, det var ju därför det kändes helt lugnt att lämna VRE hemma, fail att det är precis ett sånt jobb jag lyckas fixa här. När man tänker efter så har jag ju två jobb jag egentligen inte sökt just nu, jag sökte på en annons för Cafébiträde som visade sig vara Grata Personal, och telefonjobbet var det ju Annika som sökte från början och när hon inte kunde ta det sen så frågade dom efter dom där två kompisarna som hon ju var här med..

Hursomhelst, det jag vill ha är ett jobb med roliga arbetskamrater, fasta tider eller iallafall ett schema, och såklart som jag blir miljonär på........... eh ja.

Nu ska jag umgås lite med Annika och sen ska jag söka jobb.

Hade allihopa
//G

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxanäxan

Du kanske skulle kolla anslagstavlan hos Svenska kyrkan i Oslo?

2009-09-21 @ 22:21:30
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0