en bra torsdag!

Fett skönt å komma hem å möta en pigg Bumbi för en gångs skull!!
Hon e helt uppe i varv, pass, Petra, lön, 14 sälj, allt på en gång.. Härligt å se!


Jag sålde en idag iallafall ;D haha och tre igår! rekord! Fast ingen bonus för moi haha det får man från fjärde säljet :P Petrovich kommer ju imorrn så helgen blir garanterat klaaar, enda dumma är ju att det har känts som fredag hela dan så lite onödigt med en extra jobbdag imorrn. Men men.
Jag har börjat roa mig med notepad (alltså "roa mig".. "notepad".. ah) mellan samtalen, har gjort fantastiskt fin konst bland annat en tjusig bondgård med grisar å kor å en lada å grejer, helt värdelöst men det får tiden att gå lite fortare! Det och att jag jobbar med jävligt trevliga människor, vi har kul ändå mellan samtalen å i pauserna :D

Fick svar på tre jobbannonser idag också, en gammal till nån förskola och två restauranger (bland annat Annikas) men det var nej, nej och nej satte de blir till å fortsätta leta.. e ju ett rätt stort gäng som inte svarat än också så får hålla tummarna lite till. Grata har ju inte levererat på hela veckan, VÄRDELÖST!

Men!
Nu ska jag fläta håret på Bumbi och sen blir det lite mera Dexter. Ingen vill titta med mig, Helena gav upp efter 1½ avsnitt och Annika somnade efter ett halvt. Men jag gillart!

Hade! haha puss

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Kemal Kamel

Grisar i Notepad?

2009-09-25 @ 09:00:47
Postat av: Linda

du skulle bara veta.

2009-09-25 @ 12:19:47
Postat av: Anonym

Jävlar!!! Du e duktig på att rita också linda :D

2009-09-25 @ 19:09:03

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0