En dag på stan

Hallå!!
Var på stan idag och hittade mina efterlängtade leggins! Jag som satt och sydde mina andra som d var hål i.    Allt detta i onödan!
Linda & jag va på intervju hos Telepeformance. När jag satt där inne så sa han att vi skulle göra ett test.
Han lägger en penna framför mig och vill att jag ska låtsas sälga den till honom....
Haha herregud, då blir man lite stäld! Men jag tror nog att det gick rätt så bra :)
Sen så bar det av för en annan intervju, för min del. Som bartender!! Hade vart så sjukt kul, så alla får hålla tummarna åt mig!

Nu är Linda och inspekterar lägenheten och ska få nycklarna! Ikväll flyttar vi in!! Woohooo
Ankan provjobbar sin andra dag,
och jag degar i soffan och luffar runt på internet.....

xx Helena

 


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Carro

Haha så du hittade dom? Fan va sooft.. Fan va skönt att äntligen få bosätta sig och plocka upp väskorna right? =) Smsa annikas norksa nummer vafan! =) pusss sköt om er!

2009-09-08 @ 23:49:35
Postat av: annika

Kolla din mobil min älskade carro!:D

2009-09-09 @ 10:49:35

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0