En sammanfattning av helgen tillägnad åt Carro!!

Hallå Stockholm & hallå Carro!!!
Haft en kanon helg i Oslo, och vädret har varit kanon.

Fredag
Lindovich och jag var hemma med Puh och tittade på Idol, spelade ölspelet och hade det allmänt jäkligt trevligt.
Tanken va ingen stress vi drar ut när vi är klaaara... Dock ringde min mobil konstant av en och samma person, så vi drog in till stan tidigare än planerat och mötte upp en jävligt go vän som vi träffade i Thailand. Ankan mötte upp oss, och så drog vi till någon bar. Träffade Jon där också, även han en vän från Thailand. Kvällen varade inte så länge tror jag, så vi köpte en dyr burgare på Burger King och tog sedan en dyr taxi hem ut till det så kallade "ghettot".

Lördag
Ankan jobbade lunch och jag och Lindovich hade en trevlig dag i parken med Tobbe, Jon, deras två kompisar + en chihuahua... Sen åkte vi hem och hade väl i princip bestämt oss för att stanna hemma och bara ta det lugnt. Vi laddar upp med ostbågar och chips och dipp. Ankan gör sig i ordning för att gå ut med sina jobbar kompisar. Klart som fan man började känna sig sugen för att gå ut! Så jag står där och velar men bestämmer mig för att stanna hemma. Mobilen ringer.. Det var Tobbe, och han undrar om vi ska ut. Där sprack det och jag å Linda började också göra oss i ordning för att ta en liten sväng på stan.Man kan ju inte tacka nej till att träffa lite människor, vi som knappt känner några här än. Vi mötter upp Tobbe och hans vänner på Joes Sportsbar och sitter där ett tag och är sociala. Sedan drar Ankan till sina nya vänner och jag och Linda bestämmer oss en kort stund därefter att vi ska hem till tv:n och se på Harpers Island.

En trevlig och en helt okej kväll.

Söndag
Vaknade upp och vi tittade på True Blood. Sedan lagade vi goda pannkakor. Tobbe fyller år idag så han hörde av sig och frågade om vi skulle med ut och äta på ett thai ställe. Detta var precis efter att vi tryckt i oss pannkakorna. Så vi bestämde oss för att hänga på och mötte upp dom där. I och med att vi redan hade ätit och vi inte har så mycket pengar så beställde vi bara nått litet. Fast det var nästan pinsamt lite mat, det var länge sedan man åt så sakta. Men det var en trevlig kväll med trevligt sällskap. Varade dock inte heller så länge då dom skulle på stand up med Magnus Betner. Och i och med att vi inte har så mycket pengar så åkte vi hemåt.  Men det var trevlig så länge det varade. Så vi återvände hem och tittade på ännu mer True Blood.

Jag drack även öl denna helg!!! Är påväg mot en ljus framtid!!


God natt Bumbi!




DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Carro

Tack min älskade!!! =) Haha vad hände med att aldrig gå ut och bara äta burkmat och detta med taxi? Ni lever ju lyxliv tjejer! WOOOOH... Snart kommer jaaaag då blir det feeest

2009-09-14 @ 09:45:35
Postat av: Annika

hahaha ja du det ahr spårat lite nu i början...:P

2009-09-14 @ 18:10:40
Postat av: tove

vaa kul ni verkar ha!

hoppas verkligen jag kan få en handbollsledig helg och komma upp/ner en helg (vart fan ligger oslo!!!???)

saknar er. men nu har jag några roliga böcker att återgå till... hrrmmff... PUSS

2009-09-14 @ 18:19:25
URL: http://tovsing.blogg.se/
Postat av: Helena

Klart som fan du ska komma till Oslo tove :D Såg du BSB???? PUSS

2009-09-14 @ 21:10:51

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0