Ett efterlängtat samtal

Nu har vi flyttat alla våra 11 väskor hem till Rullit & Robert. Det var 3 lååånga trappor och jag kommer knappast vilja flytta på mig igen.. Stackars killar!! Så ikväll värkar det bli ölspelet!! Ska bli jävligt gött att få slappna av lite :D

Linda kom nyss inspringande med det största leendet, skulle high fiva med mig, missar min hand och är nära på att klappa till mig i ansiktet. Hon ramlar ner på Annika....

VI HAR FÅTT LÄGENHET!!!!!!!!

VI FLYTTAR IN PÅ TISDAG!!!

Måste supa ner killarna ikväll så vi kan övertala dom att få bo hos dom tills på tisdag...

Den e jääävligt klart!!

// Bumbiii

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Carrobarro

Fan tjejer. Saknar er redan. Sitter här på tåget och mår illa av tanken att åka hem till stockholm igen. Jag kommer tillbaka den 1-2-3 okt. Sköt om er puss puss

2009-09-05 @ 10:26:06
Postat av: Helena

Åhhh den 4 då??? Min födelsedag ju! Varför väckte du oss inte när du drog????? MUPP

2009-09-05 @ 12:12:28
Postat av: Carro

Jag kommer den 1-4 okt =) Den e klaaaaaaar.. haha.. nej men jag ville inte vara till besvär och väcka alla.. =) vi ses ju snart igen hihi

2009-09-05 @ 19:32:27
Postat av: Anonym

du är saknad carro!!!pusssii

2009-09-05 @ 19:51:06

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0