Failblog

Sooo.
Grata failar att leverera igen. Sämst, jag vill jobba!
Men vänlig som man är så gick jag ändå upp vid 9 idag för att följa med Helena till ambassaden så hon kan få ett nytt pass,
men det blir inte heller av för hon kan inte få intyg på att hon ska resa förrän imorrn när allt kommer omkring..
Såå.. jag sitter här... och tittar på Oprah som handlar om flesheating bacteria.
Skitsmart, "det här är tecken på att ni har en ASFARLIG KÖTTÄTANDE BAKTERIE: röd och inflammerad hud, hög feber, varande sår." Haha way to go med å skrämma upp hela amerikanska befolkningen.

Jag börjar jobba om 5 timmar.
Vafän ska jag göra tills dess??


Hahahaha nu säger dom att det är lätt att få en sån där bakterie i omklädningsrum.. Dom får det att låta som att det händer lite sådär nåra gånger i veckan typ. Så ha flipflops i duschen!!! Farligt ere!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0