Första dagen på jobbet!

Klockan ringer 07.00 imorse!!
Jag har nog aldrig gått upp så tidigt för att börja göra mig i ordning för att gå till jobbet. Jag vaknade nog mitt i drömmen när jag vart jagad av nån ful tjej med hagal bössa. Ändå vart jag avundsjuk på Annika som såg ut att sova så jävla gött i sängen!

Kommer till jobbet kl 9 för att lära mig om prodkuten jag ska sälja, det vart Omega 3! För de som inte vet så är det fiskleverolja som e bra för en massa och bla bla bla.

Så jag hamnade då i fisk teamet! Dom andra droppade in kl 10 för att ha vårat vanliga morgon möte. Då går man genom gårdagen hur den hade gått. Och då vart det en sån där trevlig presentations stund för mig och den andra tjejen som hamnade hos team fisk. Efter varje möte så avslutar man alltid också men någon pepp sång... Man står och trummar på bordet högt som fan och skriker och alla höjer då händerna typ och slår ner dom i bordet och svarar upprepade gånger. Haha hängde med lite lätt på trummanden men det där med vad dom skrek hörde jag inte! Så jag fruktar för den dagen som jag måste leda sången och stå där och skrika!!

Men men så efter allt detta skulle vi ut och sälja! Om jag vart nervös. Alla verkar sälja sjukt mycket, så jag hoppas också jag kan leverera grymt! Så jag åkte iväg med Tomas tror jag han hette & Jesper 7 mil från Oslo och ställer upp oss på ett torg någonstans. Fy fan va nervös jag vart för att ta min första kund! Att ha dom två där som ser och lyssnar. Jesper sålde två stycken paket efter kanske bara 10 minuter om inte mindre. Och han sa att jag skulle lyckas sälja 3 idag i alla fall.. Yeah right!

Men jag kan då säga er att jag lyckades kamma hem 11 stycken!!!! WOOOHOO
Det trodde fan jag aldrig. Efter att jag sålt en så hade jag lovat Jesper att dansa för honom haha, och självklart höll jag det jag lovade! Men det var nog den töntigaste dansen jag någonsin gjort!
12 stycken är det dom förväntar sig utav en att man ska sälja så denna dag förväntade dom sig typ 3 av mig.
Men niet!! Jag cashade in 1760 kr idag sweet!!!

Jag fick massa beröm och alla var imponerade dock fick jag ju hjälp också då jag fick hjärnsläpp hela tiden!
Men men det känns bra att man gjorde bra ifrån sig i alla fall dock kanske det inte går lika bra imorgon! Men men jag trivs i alla fall sjukt bra!
Vet dock inte vad som händer riktigt med min röst när jag säljer. Får någon sorts dialekt när jag pratar, måste försöka hålla den i styr så jag inte låter som en idiot!

Så frågade dom mig om jag skulle med på kryssningen den 26! Och jag kunde ju verkligen inte tacka nej till det, då Jesper peppar och skriker att det e klart som fan jag ska med. Så snart bär det av på kryssning också!
Dom verkar hitta på saker hela tiden, som imorgon ska dom iväg på öl bowling osv osv osv. Måste nog hålla mig ifrån det lite annars kommer jag nog aldrig kunna spara pengar.. Hmm får se hur det går!
Men jag trivs i alla fall så grymt mycket!! Och jag är glad att jag verkligen valde detta.
Och det finns en jäkla massa snyggingar på jobbet... Helt okej för min del!

Nu är det Idol, sen ska jag sova!!! Är sjukt trött efter min stora dag!

Håll tummarna för mig imorgon!!!

WHOOP WHOOP HELENA


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Ser jag missat en hel del under min resa....tar igen allt nu. Fan va skoj att du fått jobb och det gått bra. Kramis från syster yster

2009-09-22 @ 10:14:31
URL: http://missanki.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0