Freeeedag!

nu sitter jag i vårat kjokken å kollar på två puckon som bakar :D haha
kom hem från jobbet för en stund sen å har ont i fötterna, har varit i kantinen på Kommunens pensionstjottahejti eller nåt sånt och fixat med lunch till massa kommungubbar. inget fel i det - men igår morse kom jag verkligen ihåg varför jag inte ville fortsätta jobba som jag gjorde hemma.. med det här jobbet så är det samma grej när man får uppdragen, telefonen ringer typ 06.45 och istället för "hej det är Janina på VRE education, jag har ett jobb till dig när kan du åka?" så är det "hai det är Kjetil på Grata personal, jeg har ett jobb till deg när kan du åke?"

fy

hursomhelst så ska vi ju bli telefonförsäljare nu också
kul kul kul

jag vill vara servitris som annika och få massa dricks! men nu hörde hon igår att 100 pers hade fått gå från friday's på aker brygge så jag kan tänka mig att resten av dom restaurangerna där nere också gör sig av med sitt sommarfolk, och då lär det väl finnas en del erfarna servitriser på marknaden nu... aja man kan ju försöka :D

Annika och Helena har varit ute och pallat äpplen och nu bakar dom äppelkaka, det blir spännande å se vad den samkar, det äpplet jag bet i såg fint ut på utsidan men va helt brunt inne i :S ´

sen kommer Puh å hälsar på också och så får vi se om det kommer förbi några andra ikväll? Några som drack upp min öl förra helgen kanske? Or?

haha hade allihopa
pöss

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0