God morgon lr rättare sagt eftermiddag.

Sa upp mig på Telepeformance igår! Hmm
Så nu har jag börjat på det andra företaget, jag vet att folk kanske inte tycker att det var mitt bästa val då det inte är någon grundlön! Men jag ska ge det en chans och än så länge känns det som att jag valde rätt. Så imorgon blir det väl min första arbetsdag!

Igår bakade jag en äppelkaka igen! Och den va god, som mongosarna här inte trodde den skulle vara..
Tobbe vågade sig ut till ghettot så vi bjöd honom på lite kaka. Det förtjänade han! Vet dock inte om han kom hem säkert. Det sista han sa innan han gick var
- Om ni inte hör något från mig imorgon så har jag antagligen inte kommit hem..
Men han mår säkert toppen!

Idag har jag å Linda ätit pulvermos med gräddsås till! Kocken lyxade även till det med lite champinjoner i!

Så nu har vi fått i oss alla vitaminer vi behöver!!!

Nu har jag en ensam och lång dag framför mig. Så om någon också känner sig ensam så vet ni vart ni har mig!

xxx Helena


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Mayram

Ooohhhh gumsan! Jag känner mig också så ensam om dagarna... :( Har inte hittat ngt jobb än..

Har skickat ansökan till ett jobb jag vill ha men vi får se...



Passa på och ta en promenad på stan och utforska den

lite mer vet ja!!!

Krammmmmm...

2009-09-16 @ 15:46:38
Postat av: Helena

Jag tröstade mig själv med choklad och nå godis hehe :P fick dock lite ångest över det haha..



promenad hmm ja du, du vet hur lat jag är. Måste då ha Annika här som drar ut mig. Men hon har lämnat mig här hel själv!!!



Kram :) <3

2009-09-16 @ 19:24:40

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0