Godmorgon Oslo!!

Nu är det morgon o jag ska snart gå till jobbet. Igår trodde jag att jag var ledig så jag gick på promenad i några timmar. När jag sen ska gå hemåt så ringer min mobil "jobbet" står det:S
Jag svarade lugnt och Björn i andra änden frågade vad jag gjorde.
-Jag går på stan, gör inget speciellt, svarade jag.
Björn i andra, -Men du ska ju jobba idag!!

Lagom taggad fick jag halvspringa till jobbet och byta om. Det gick bra osm tur var. Vi stängde restaurangen 1 timme tidigare igår eftersom det var så lugnt (höstlov rycktas det om). När jag kom hem sen så såg jag faktiskt att det är dom som har skrivit fel i mitt schema. Jaja det var värt att gå dit iaf, hade ett sällskap på 22 pers, jobbade 5 timmar och fick 600 i dricks!!! Idag hade jag inte tänkt komma försent till jobbet så nu måste ja gå. PoK

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0