Godmorgon Oslo


179 norska kr för 8 stycken öl.. Efter det vart Carro pank!
Det kostar att lyxa till det men det var vi värda.
Tur att man köpt med sig finspriten Explorer. Ett jävligt bra köp!
Det finns inga nattbussar i denna stad.

Nudlar till frukost. Den e klaar!

Ankan & Lindovich har dragit iväg för att skriva på lägenhets kontraktet! Woooho

Jag tvingade mig ut på en promenad med Robcow & Musse.
Jag kan ju inte vara sämre än dom andra, men det var trevligt.
Fick en ros av en gammal dam, som vi har satt i ett glas med gammal te.
Robcow visade mig alla hemligheter inne på Kiwi.  

Så fort tjejerna kommer hem så blir det film!
Nu är jag hungrig, kanske blir en knäcke macka. Mums

Om jag trivs??

Jag kommer att älska det!!








DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Carro

Vad för hemligheter? Jag vill också veta alla hemlisar!!!!!

2009-09-05 @ 20:41:52
Postat av: Anonym

Dem visar jag när du kommer ;) Btw så "glömde" du din väska här som jag lånade

2009-09-06 @ 12:29:09

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0