gomorron

tvek på hur många såna bildinlägg som kommer komma upp haha. så segt å ladda upp bilder.

eeehnywayz söndag morgon jag vaknade 9 med solen rätt i nyllet och ont i halsen. någon smart person lyckades riva ner persiennen i det fönstret framför soffan igår och självklart lyser solen från en klarblå himmel rätt i mina ögon.. lovely.

det ska bli så jävla skönt att flytta på tisdag. få packa upp! jag har förövrigt tappat min stora handduk tror jag, hittar den ingenstans. dumt. öhm.

igår körde vi chillkväll och kollade film å käka popcorn, ekonomin håller inte till å supa.. typ ever? haha iaf inte min.

justefan jag råkade sabba ljudet på min dator igår också :S skulle koppla in den till tvn när vi skulle kolla på film men så funkade inte ljudet, så jag testade att inaktivera högtalarna (för så va man tvungen å hålla på med morgans dator osv när vi satte in den i tvn) men då blev dom avinstallerade typ så nu står det att jag inte har någon ljuduppspelningsenhet installerad :( vet någon hur jag får tillbaka dom?

jaja

nu ska jag dricka te och läsa lite twilight tills dom andra vaknar

//linda

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Jossan

Smarto! gå in på kontrollpanelen och kolla på typ "ljud" där ska du hitta nått..

2009-09-06 @ 16:06:50
Postat av: tove

hahaha. bra experten där!!!

2009-09-07 @ 10:25:29
URL: http://tovsing.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0