Helena söker jobb o jag ska på p-möte

Nu är det dags att åka iväg igen. Helena har nojat sig hela morgonen om att hon tycker att hon ser ful ut i alla speglarna. Som vi alla vet så kan Helena inte se ful ut så jag vet inte varför hon fjantar sig. Nu är hon iaf på lite bättre humör så vi ska åka in till stan och söka jobb till henne. Kl 15.00 ska jag på personalmöte på restaurangen och sedan är det genomgång för nya menyn.

Kl 7 imorse ringe Lindas mobil, hennes första jobb var på g. Vi vet inte så mycket mer än att hon ska jobba på en slags lunchrestaurang. Hoppas det går bra för henne:)
Men nu måste jag gå.
Hade! puss Annika:)

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Åååhhh håller tummarna att Lill Sulan får ett jobb också snart.

2009-09-10 @ 11:13:36
URL: http://missanki.blogg.se/
Postat av: Carro

WOOHHOOOOO goo linda!!

2009-09-10 @ 12:08:29

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0