Ikväll skall det mäskas!!!!

WHOOP WHOOP

Idag har det vart en bra dag. Jag var på en arbetsintervju IGEN! Det gick bra och jag längtar faktist lite tills jag börjar där. Hon berättade att dom hittade på väldigt mycket gemensamt, som t.ex. den 26 nu ska dom dra på kryssning. Fan jobbet är ju som gjort för mig haha!

Sen när jag kom hem drog jag och Ankan iväg och pallade äpplen, som vi gjorde en grymt god äppelkaka av :D
Puh är hemma hos oss, våran första gäst :D

Linda kom nyss hem från vinmonopolet med en flaska vin och Ankan har dragit till jobbet.
Nu är det bara att göra sig i ordning och sen skall vi hem till Robcow & prioritera wooho
Tobbe lai king ringde, han är i Oslo! Ska bli jävligt kul att träffa han igen!

Ikväll bär det av på Oslos gator...

In i dimman!! // Bumbi


DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0