inflytt!

nu har vi flyttat!

annika jobbar så hon slapp bära, tre vändor fram och tillbaka mellan töyen och bjerregårdsgatan blev det och jäävlar va skönt det känns att det är ett bra tag tills vi ska släpa på dom där väskorna igen :P

jag hade packat upp färidgt för typ en halvtimme sen, helena håller fortfarande på.. och sen ska allt annikas in i skåpen också haha får se hur det går! ingen tvekan om att jag ligger sist i tävlingen mest kläder iaf.

vi börjar iaf komma på plats och det känns grymt bra.
jag ska antagligen jobba imorgon, var och när har jag ingen aning om men Kjetil (asså norska namn haha) skulle fixa sa han.. så det blir nog bra!

Jag och Helena var på jobbintervju idag förresten! På studentconsulting, för ett telefonsäljjobb (förlåt mamma ;) ). Det gick väl sådär, jag föll lite på frågan "varför är du intresserad av sälj?" eller nåt i den stilen, mitt svar "jadu... det är jag väl egentligen inte" gick inte direkt hem :D haha men sen tror jag att jag charmerade över honom med min fantastiska säljpitch av hans blåa kulspetspenna.. som var den mest annorlunda frågan jag fått i en arbetsintervju iaf :P "här har du min penna.. den kan ha vilka egenskaper som helst det bestämmer du, men nu ska du sälja den till mig". men det gick bra! och skulle jag inte få jobba som telefonsäljare (det lät iofs som att jag skulle få prova iaf) så snackade han en del om ett receptionist/assistentjobb på nån fancy ekonomifirma också, det lät helt klart spännande men det var framåt november isf.

ehenywayzz

nu ska jag läsa ut sista twilightboken
hoppas ni mår bra därhemma
pusspusspuss

Linda

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxanäxan

Hej! Får jag låna bilden på era väskor? :-D

2009-09-09 @ 17:42:29
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0