Jobb

Hallå alla glada!
Idag hörde dom av sig från Telepeformance och dom sa att jag & Linda var klara kandidater. Så på måndag ska vi dit för uppstart för de nya. Sen ska vi på upplärning om vad vi ska sälga. Så man kan väl säga att vi är anställde där nu. Känns bra att ha något i alla fall även fast det är deltid. Men han säger att vi nog inte kommer ha några svårigheter till att få en heltids anställning framöver. Men men får se hur det går....
Men det är i alla fall en grundlön som är bra och en bra provision.

Annika och jag åkte in till stan idag för att besöka Kjetil. Han intervjuade mig lite kort så nu är även jag anställd på det där bemaningsföretaget som Linda är anställd på. När vi var klara där så började jag och Ankan lunka runt lite på stan och stötte självklart på såna där försälgare. Men efter lite snack så hade jag bokat in en intervju för dom imorgon. Jävligt trevliga typer, även kanske en chans för oss att få lite vänner hahaha. Så imorgon kl 11 så ska jag på intervju igen. Nu verkar det ändå lösa sig för alla, kanske inte det bästa för några men alltid något :)

Imorgon skall det mäskas hos oss, dock har vi inte många vänner som kan komma.. Men dom få vi har kanske är sugna!

Nu börjar svenska Idol snart!!! Woohoo

Over and out Helena

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Va skönt det löst sig för er med jobb :) Kanske får ni bättre erbjudande framöver. Kollar också på Idol nu...Helena det stavas sälja & säljare ;)

Bamse Kram

2009-09-10 @ 20:20:12
URL: http://missanki.blogg.se/
Postat av: Helena

hahaha jajaja :D

2009-09-11 @ 00:03:16
Postat av: Carro

Hahaha älskar helenas felstavningar! det gör henne bara sötare =)

2009-09-11 @ 00:19:42

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0