Jooooobbb!!!:)

Jippiiee!! Igår jobbade jag och på slutet av passet så ropade Kiki på mig (hovmästaren) och hon drog fram anställningspappren. Så nu har jag ett jobb!! Kommer att jobba efter ett rullande schema så jag jobbar två kvällar i rad sen följande dag lunch och dagen efter är jag ledig. Så ska det rulla på fom måndag. Fick jobba ihop med en kille som kallas för Geggan igår, han var jätte trevlig och lärde mig en massa. När vi räknade kassan så sa han att jag var duktig och ville ge mig halva dricksen. Så jag kom hem 500 nok rikare!!:) Så dricks får man på det där stället!! Idag och imorgon är jag ledig, men imorgon är det personalmöte och sedan ska vi gå igenom nya menyn. Så det känns jätte bra.

Nu ska vi iväg till skattekontoret och skaffa norskt personnr. fast jag har hört att det kan ta riktigt låång tid..

Puss o kram
/Annika:)

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Carro

Är så glad för din skull min älskling!! PUSS

2009-09-09 @ 22:32:12
Postat av: MissAnki

Va skönt att en av er fått jobb nu ;)

2009-09-09 @ 22:39:07
URL: http://missanki.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0