Kan alla vakna!

Kl är 11.30 och alla ligger och sover... Kan dom vakna snart så vi kan äta! Jag är hungrig.
Igår kväll vart det väl inte riktigt som ja hade lagt upp det. Men fy fan va kul vi hade!!!

Åhh jag vart så glad när jag såg Petra!
Insåg hur mycket jag har saknat henne när jag såg henne. Och jag måste ju då säga det att jag fick världens bästa present av Petti igår, eftersom jag fyller år nästa helg! Jag fick en påse som inehöll....
En stor godis påse, After eight, vitlök, läkerol (både stora & små), M&M godis utan nötter, Avocados, Två holiday dipp, Mina kära rekorderlig 7,0 or, en flask explorer och sen lite annat...
Alla ni som känner mig bra vet att det är detta som gör mig till den jag är, att det är dom här sakerna som gör mig till den glada personen jag är!!!!!

Världens bästa present, från en av världens bästa kompis! Hon vet vad jag behöver!!!
Så nu mår man ju jävligt gött när man har dessa godsaker hemma.

Men så tillbaks tills gårdagen. Slutade i alla fall med att det kom massa människor hem till oss! Det var Malin från mitt jobb och hennes kompis, två andra killar från mitt jobb, Lindas ena jobbarkompis med några vänner och sen självklart våran kära Tobbe & Jon från Thailand och en kompis till dom.

Så man kan ju säga att vi lyckades ha en "inflyttnings fest" till skillnad från förra då vi bara hade en gäst...

Öl spelet drog i gång och det var en jäkla go stämning förutom att alla nästa fuskade??! Tiden drog iväg och alla rörde sig vidare förutom vi och Tobbe och dom. Annika joinade även oss i lägenheten. Gamla minnen från thailand kom upp och en bortglömd personlighet kom tillbaks och jag njöt! Sega som vi va kom vi in till stan rätt så sent ,tror kl nästan var 3 lr nått. Då drog vi till Hannibal och hängde där inte alls länge.

Sen skulle vi äta. Jag ville ha donken mat, men Jens & Jon tjatade om att dom bästa burgarna fanns på en liten grill kiosk vi akker brygga. Så Jens köpte en burgare till mig och jag måste då säga att den va inte så god som dom sa! Så vågade jag inte säga det och jag vågade inte slänga den så jag gav den till Linda lite "diskret"...

Men ikväll ska jag UNNA mig med donken!!! hmm

Men men Ankan var klaar och var tvungen att åka hem? Och Petra ramlade helt plötsligt baklänges med sin bak potatis...... Så vi hoppade in i en taxi och åkte hem till kära Töyen.
Dock va lägenheten inte så fin som den va som när jag kom hem från jobbet.... Men det tyder bara på en lyckad kväll.

Tror jag skippar att gå ut med jobbet idag kanske.. Vill hellre va me Petra å dom, men men jag får väl se.
Hon gjorde då min dag igår!

jaja nu har jag skrivit massa blajj så det räcker för hela nästa vecka!!

Over and out // Helena

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Vilken härlig present....fylld av smått & gott. ;)Antar dock den snart e slut... Får se vad jag hittar på till dig ;)Kram

2009-09-26 @ 18:50:35
URL: http://missanki.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej det här är helena efter några sjunollor. jag önskar mig antingen ett bidrag till en ny vinterjacka, eller om du har någon hemma som ligger och skräpar :) eller en explorer det går också bra. älskar dig! /lillsulan PUSS

2009-09-26 @ 23:51:48

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0