Klantiga klantiga ja......

Jag vet jag är en klant!!! Jag vet vad ni tänker där hemma och med ni så menar jag min kära familj. Men jag kan erkänna att jag är en jätte stor klant och en slarver som mina pappa alltid säger!

Mitt pass är borta.. Jag vet vad ni tänker, VAD VAR DET VI SA! Jaja det hjälper inte nu i alla fall. Det suger som fan!! Så spara eran oro till något annat.

Jaja så nu har jag nada att identifiera mig själv med förutom ett sjukhus kort lr va det nu är och mitt fläskebo leg. Fläskebo legitimationet har räddat en förut så vem vet den kanske räddar mig nu igen!? Ska på kryssning på lördag med jobbet till Danmark, så måste fixa detta snarast! DETTA SUGER!!!!!

SKIT SKIT SKIT SKIT!!!!!

Va inte arga på mig där hemma kom ihåg hur söt jag är!!



DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Bettan

K.L.A.N.T.A.R.S.E.L

2009-09-20 @ 21:51:25
URL: http://moaterb.blogg.se/
Postat av: baxnii

Gör inget! Men tycker det är sååå onödigt.

Där hade du kunnat spara en slant!

Den enda som drabbas e du själv..

2009-09-21 @ 14:17:52
Postat av: Anonym

hahaha bettan det är ju klart som korvspaden att detta ska hända!! :D



jag vet, det var ju inte direkt så att jag ville tappa det...

2009-09-21 @ 19:40:58
Postat av: MissAnki

Jo visst är du bra söt ibland men fan va du e KLANTIG!!!!! vi sa ju innan du åkte att fixa ett ID kort ifall att...men nej nej du lyssnar aldrig ;)

Lycka till nu.

2009-09-22 @ 11:47:29
URL: http://missanki.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0