kväll kväll kväll kul kul kul



Såhär kul har jag.
Kväll är segt när Helena lägger sig 21.30 och Annika kommer hem 00.
Men jag stannar uppe så att de inte blir Annika som får sova på soffan hela veckan, hjälte som man är!
Annars. Jag mailade på nio servitrisannonser förut idag. Hoppas nån hör av sig. Jag vill inte sälja på telefon det är inte min grej! Jag tror inte att jag har nån övertygande telefonröst. Och jag orkar inte tjafsa med folk. Alla är ju så fantastiskt nöjda med sin Fjordkraft så då är jag mest glad för deras skull och lägger på. Haha sämst säljare ever.

Jag kollade på tågbiljetter hem framåt jul. Alla ligger på 554 kr typ, ioförsig så.... ja men gud va dum jag är.
Tanken var ju att vara smart och boka nu iomed att dom är billiga när dom släpps.
Men jag tittade från typ 23e så dom har ju inte släppts än.
Och så tänkte jag att dom var dyra för att alla stod på 554.
Men om man chillar två dagar sådär så kommer det ju upp.
Fast jag vet inte hur jag ska boka.
Stolpskottskalle.
JAJA INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR

Det är fan inte helt lätt att blogga kul å intressant!

hahah satc
"he wont! i made him swear on Chanel!"
"oh good, as long as he made the oath on fabric"

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxanäxan

Jag tror jag vet nån som kan sponsra den där julresan med ett par kronor (norska)

2009-09-22 @ 18:57:45
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0