lång promenix i fint höstväder

Tog en sovmorgon imorse ( jag o Helena iaf) till kl halv 12.  Efter det åt vi våran supergoda budget gröt:) Linda har redan tröttnat på den dock...

Efter frukosten satte jag och Linda på oss skorna och började vandra. Gick först tillbaka till hostelet där vi bodde innan för att leta efter Lindas handduk. Utan några fynd dock.

Promenaden fortsatte mot Tøyen, dit vi snart ska flytta!!! Det visar sig att Oslo är pyttelitet. Att gå från stan till vår lägenhet tog inte mer än 15 min. Det är ju skönt att veta eftersom det inte finns några nattbussar. Har funderat på att skaffa ett sånt där city bike kort. Eller vad det heter!? Det kostar tydligen bara 80 NOK för ett sesongskort. Då får man låna cykeln i 3 timmar sen lämna in den. Måste kolla upp hur man gör med det där. För här cyklar alla på sånna lånecyklar.

Imorgon är det dags för en ny intervju på ett bemanningsföretag som fixar jobb på allt från lagerarbete till dagis. Det kan ju alltid vara bra att ha som extra jobb. Efter det ska vi till banken med Eivind och öppna ett dep. konto. Sen är det dags för min första arbetsdag i Norge. Det ska bli jätte kul men är lite nervös. Så ni får hålla tummarna för mig och helena imorgon (hon ska på intervju på elkjøp).

Hade!
Puss Annika:)


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Håller tummarna för er .... Fick ni inte med Helena på promenaden??? Helena move your as ;) Kram

2009-09-06 @ 20:16:35
URL: http://missanki.blogg.se/
Postat av: Carro

BILARNA.. AKTA BILARNAAAAAA

2009-09-06 @ 21:13:53
Postat av: Carro

BILARNA.. AKTA BILARNAAAAAA

2009-09-06 @ 21:14:07
Postat av: Anonym

hahah ne helena var faktiskt duktig och skrev ett cv och sökte jobb. Så allt för dålig var hon inte

2009-09-07 @ 09:21:27
Postat av: Annika

det var från mig:)

2009-09-07 @ 09:22:25

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0