ledig och uttråkad

Äntligen ledig och här sitter jag och klagar. Vet verkligen inte vad jag ska göra. Linda åkte till jobbet för ca 30 min sen. Hade tänkt gå ut på en prommenad men så ringde Helena o sa att hon skulle komma hem snart. Så måste vara hemma när hon kommer för hon har inga nycklar. Har iaf skickat sms till Geggan för jag vet att han oxå är ledig. Men han verkar vara seg på att svara... Funderar på om jag ska baka bröd.

Helgen har iaf varit sjukt skoj, Petti du får hälsa på oftare!!! Men på torsdag kommer Carro, det ska lbi jätte kul. Ska be henne köpa med sig saltafiskar till mig:) Har ni några idéer på vad man kan göra när man är ledig och ensam?!

/A

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0