Lever hon eller ej!?

Nu har jag varit vaken sedan kl halv 11, men Linda bara sover och sover. Undrar om jag ska kolla om hon andas snart... Kl är ju faktiskt 1 nu!! Jag har inget att göra som ni kanske märker. Jag har skrammlat i köket tillochmed kokat ägg till henne, lyssnar på hög musik. Men ingen reaktion.

Ja ja iaf så jobbade jag igår fast jag skulle ha varit ledig. En tjej på jobbet var sjuk så jag fick jobba dubbelpass. Alltså dag+kväll, och inte bara det jag skulle vara på jobbet kl 9 istället för kvart i 11 för att flytta alla möbler från takterassen ner till en konteiner. Sjuuuukt jobbigt!!! Har jordens träningsverk i armar och rygg idag. Det var ganska lugnt på lunchen men sen på kvällen hade vi jätte mycket bokat och mycket dropin gäster. När vi äntligen var klara runt kl 12 på kvällen så skulle vi självklart gå och ta en öl. Jag var sjukt trött men tyckte ändå att det skulle vara trevligt att dricka en öl. Så självklart hängde jag med dom andra från jobbet och drack två öl. Sen tog jag sista t-banan hem till Töyen och somnade direkt efter en tallrik med friedrice.

Hör och häpna!! Nu har Linda vaknat!!!!:D så nu ska jag gå ut till henne. 
Hade!
/A

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0