Lill sulan is back!!!!

Förlåt för den dåliga uppdateringen från min sida!!
Men det har vart en väldigt tung vecka för min del. Som sagt så började det hela med att mitt pass var borta... Sen så började veckan på jobbet väldigt tungt! Det gick trögt för oss alla och vi fick inte mycket sålt. 3 stycken sålda har jag legat på under måndag, tisdag & onsdag! Det gick inte alls något bra för oss i team fish! Det blåste som bara den och det var långa och sega dagar!

Men idag kom dagen som jag förtjänade!!! Började med att vi fixade mitt pass :D whoop whoop! Sen så åkte jag och Rehman ut till Drammen för att jobba. Det var en ljuvlig dag, dagen bara flög förbi och det fanns en massa trevliga människor! Idag lyckades jag fylla min buchett!! Man ska som sagt sälja 12 stycken varje dag efter att man gått sina två upplärningsveckor. Jag börjar min andra vecka imorgon och jag lyckades sälja 14 stycken Omega 3 boxar! WOOHOO Klirr klirr i kassan :D Fy fan va gött det var! Så idag är jag lycklig!

Dock blev det som sagt ingen kryssning men bra det då Petra ändå kommer denna helg! Ska i och för sig ut med jobbet och äta osv på lördag men efter det så kan ju Petra och compani komma dit vi är och joina för en galen kväll!

Stort tack till Ankan som följde med idag! <3
Nu börjar Idol!!
Massa kramar en lycklig Helena

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Du e grym på jobbet som vanligt...gillar ditt whoop whoop hahaaaaa...Drammen där bor Gabriella ;) du såg inte henne på stan? ;)

Miss ya a lot!!



Bamse kram från stora syster!

2009-09-26 @ 18:54:23
URL: http://missanki.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0