Petti är på vääääg

Jobbade sjukt länge igår, var klara vid kl halv 2....Vanligtvis kommer vi ifrån vid kl 12. Men inte igår för vi hade 58 norska gubbar och tanter osm skulle käka en 2 rätters middag kl 9. Köket stänger kl 11 så det är inte så populärt att ha nästan 60 pers som kommer och ska äta två rätters 2 h innan vi stänger. Men men det var bara att jobba på. Hade bara ett bord på hela kvällen men lyckades ändå skrapa ihop 300 kr i dricks, så det är jag nöjd med. När vi äntligen var klara så hade jag ju självklart missat sista t-banan. Så då kunde jag ju lika gärna ta ett glas vin med de andra. När vinet var slut så gick vi till Barfly där Jonte och Denns (2 kockar) satt och drack öl. Efter 1 öl så åkte vi alla hemmåt. Idag känner jag mig jätte glad. För Petti kommerp å besök!!!!:) Ska bli jätte kul. Jobbigt bara att jag jobbar ikväll. Men jag får möta upp alla ute på stan ist. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen till jobbet igen.

Party party!!:)
/A

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0