sova? jag?

det här med att gå och lägga sig.
jag tänkte skriva att det vore bra att ha nån som sa åt en att göra det men sen kom jag på att det brukar ju faktiskt inte heller hjälpa.
och det skumma är ju att på dagen när man inte har nåt att göra då är det astrist att sitta vid datorn efter typ 10 minuter, men nu har jag suttit här i alldeles för länge och det finns fortfarande massor av grejer å glo runt på?
och då är jag varken inne på msn, facebook eller håller på å trixar med bloggdesignen.
konstigt ere.
men nu ska jag iallafall släcka hade jag tänkt.
så hörs vi imorrn.

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Gå och lägg dej! Puss!

2009-09-30 @ 09:02:06
URL: http://klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0