Tisdag

En vacker dag ska jag göra om bloggen så den blir lite snygg också, min bror påpekade nyss att färgerna faktiskt är ganska hemska, och när man väl tänker på det så inser man ju att det är dom.. Några önskemål? Rosa blogg? Blå, grön, grå?

Nu är jag ensam hemma och har pillat med det här alldeles för länge, next up är dammsugning och sen in i duschen. Sen iväg och fortsätta utbildningen på Teleperformance, haha jag vet fortfarande inte hur taggad jag är, vi har tydligen hamnat på det svåraste uppdraget dom har också (sälja elavtal) så vi får se hur det går.. men vem vet, man kanske är världens säljtalang?

Helgen har dom andra uppdaterat om så det är inte så mkt mer att säga om det. Vi såg klart Harpers Island igår, kan rekommendera den starkt, vi streckkollade verkligen på slutet! Jag tyckte inte att det verkade va nå bra alls efter första 2 avsnitten, så håll ut för sen blir det spännande :)
Haha va nördig jag kände mig nu för jag skulle precis skriva att sen kollar vi True blood och efter det blir det väl Dexter, plus att nya säsongen av Gossip girl börjar idag. Känns som att vi mest äter och kollar TV haha. Idol också!

Dammsugarn kallar. Hoppas ni gillar videobloggarna.
//G


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxanäxan

Men så kul att ni har dammsugare!!!

2009-09-16 @ 00:38:24
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: Mayram alias Stitch

Jag tycker ni ska ha färgerna orange brunt och guld!

Höstkänsla!!! Hi hi..

2009-09-16 @ 15:49:55
Postat av: Helena

haha hörde du det linda! Du som e data pro fixar väll allt :D

2009-09-16 @ 19:26:29
Postat av: Linda

Jag ska ha det i åtanke :) heheh

2009-09-16 @ 22:43:44
Postat av: Klimakteriehäxanäxan

Men vad är det för färg på dammsugaren då? Ifall ni vill matcha ...

2009-09-17 @ 00:10:44
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0