Grattis på födelsedagen min älskade!!

Måndagen den 7 september!!!

För exakt ett år sedan var jag i bangkok, på koh san road, vi firade en födelsedag, vi tatuerade oss, vi åt en brak middag på Hard rock cafe! Det var en födelsedags tårta, Och det firades med buckets!

Idag ett år senare ringer min alarm klocka 07.30!!
Jag äter gröt, dricker en kopp te och gör mig iordning för att åka iväg på en jobbintervju.
Vi befinner oss i Oslo, vi firar en födelsedag, Vi åt pasta carbonara, vi drack vatten, och vi lyxade till det med morots kaka & Te...

 

Ankan drog nyss iväg för att prov jobba på det där cafet med de läskiga dockerna.. Hoppas det går bra! Lindovich & jag ska troligtvis titta på Twilight!! Vi har hittat en gemensam kärlek!!

Och imorgon ska jag & Lindovich på en jobbintervju, på samma ställe!

 

Idag fyller Annika Ankan Pankisen Katten Tönten Nordin 21 år! Grattis på födelsedagen min vän, du är ovärderlig!

Kanske inte den födelsedagen vi firade i Thailand men detta kommer bli grymt kul på sitt sätt!


Älskar dig min vän & lycka till på jobbet ikväll!!




Kärlek från din Helena <3

 


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Grattis Annika.... ni får lyxa till så gott ni kan. Tjejer använd er fantasi ;)

2009-09-07 @ 16:59:12
URL: http://missanki.blogg.se/
Postat av: MissAnki

Grattis Annika!!! Hoppas du får en bra födelsedag även om det innebär knäckemacka och vatten. Ni gör ju detta för en rolig sak ;)



Kram

2009-09-07 @ 17:05:23
URL: http://missanki.blogg.se/
Postat av: Krabbanochjag

Grattis Annika!!! Wiho :)



fan ni får länka till min blogg :D

2009-09-07 @ 17:23:29
URL: http://krabbanochjag.blogg.se/
Postat av: Helena

hahaha mongo e d jossan som har krabban å jag bloggen. Vi sattt å försökte luska ut vem d var hahaha

2009-09-08 @ 11:16:34
Postat av: Krabbanochjag

YAAAAAAAAAAAA KRAAAABBAAAAAA

2009-09-08 @ 12:04:44
URL: http://krabbanochjag.blogg.se/
Postat av: Helena

hahahaha jävla SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRR

2009-09-08 @ 17:49:00

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0