ännu mera soool

Hur underbart som helst! Igår gick jag Linda och Steph upp förvånansvärt tidigt för att vara en söndag. Så vi skyndade oss ut i solen. Satte oss på ett café i närheten av oss och glassade i solen. Sen gick vi en promenad till Grönland och åt lite indiskmat i solen. Sen kom Helena hem från sitt lilla uppdrag i nån skidort så åt vi tacos. Chris kom och gjorde oss sällskap och vi kollade på Bröllopsfotografen. Inget jag kan rekomendera tyvärr.

Idag är jag ledig så jag började dagen med en god frukost på balkongen en en löprunda i solen. Nu är jag precis hemkommen från cafét vid oss. Satt i solen och drack kaffe och läste bok. Helt underbart!
Nu till lite tråkigare, kan inte hitta min norska deklaration som jag skulle skicka in idag:( det är väldigt tråkigt har letat en massa men kan inte hitta den. Mitt i all frustration så tog jag sönder ännu ett glas. Typiskt.

Ska önska GRATTIS till min älskade pappa som fyller år idag!!!


Jag och pappa i Kapstaden





Sooool ja vill ha mer!!!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0