blogga eller inte blogga, thats the fråga

Haloez.
Det har varit väldigt dålgt med bloggandet på sista tiden. Känner lite att antingen borde man blogga mycket och skriva om allt som dyker upp i skallen (har ändå bloggtänket haha, ser grejer hela tiden som jag tänker att detdär skulle man blogga om), men det skulle typ krävas mobilblogg för det.. så japallante. Plus att det hade varit lite ovärt. Haha orka anstränga sig för en blogg som ingen läser :D

Hursomhelst.

Jag har jobbar för fullt, vart tvungen å köra heldag fredag+lördag och öppnade i måndags så helgen blev ganska händelselös. Jag var med Annika och Steph på lördagkvällen och drack öl med Annikas jobbarkompisar, men jag var så jäääkla trött och frös och ville mest hem så jag var nog inte så kul sällskap... Söndagen var trevlig dock, vi har varit bättre på att ta oss ut på söndagarna och faktiskt göra nåt på senaste tiden. Vi hade ju en lång period där VARENDA söndag bestod av soffan + chips + dipp + tacos. Thankz våren.

Nu i helgen är det ju valborg men vad jag har förstått så firar inte norrmännen det? Och jag ska ändå jobba likadant som förra helgen, heldag fredag+lördag+öppna måndag... kuuuul. Men jag har fan inte tid å va lika trött på lördag, det är Stephanies sista helg här plus att Helena och Annikas engelska vänner tydligen har bestämt sig för att komma hit på besök imorrn och stanna över helgen.

Med andra ord är det dags för mig att stoppa mig i säng nu. Har varit galet trött idag, har sovit iaf 3 timmar på eftermiddagen.

Nåra bilder har jag inte heller å dela med mig av för nu hittar jag inte datasladden till mobilen. Trist!

Godnatt!


Misslyckad försök att fota mina inte speciellt snygga cirkusnaglar som jag gjorde igår.
Turkosa och lila är dom.
Jag har seriösa problem med att inte kunna hejda mig själv när jag målar naglarna. Lyckades iallafall stoppa innan jag började göra silverdetaljer också... jaja.


DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0