Börlin

Har jag sagt förresten att jag ska till Berlin i nästa vecka? :D
Vår butik vann laminatgolvstävlingen som gick i mars och vinsten var resa till Berlin med besök på laminatgolvsfabriken (spännande, visst?). Åker tisdag eftermiddag och kommer tillbaka onsdag kväll. Värt!

I Berlin för ett år sen

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: mamma Ewa

Jag läser nästan alltid er blogg, tycker den är jättebra,gör det faktiskt lite lättare att stå ut med att man inte träffar sin älskade dotter så ofta.dessutom skriver ni kul så det blir roligt att läsa.

2010-04-30 @ 08:15:21
Postat av: Klimakteriehäxanxan

Men nu blir jag ju avundsjuk!!!! men kul för dej!

2010-04-30 @ 18:21:45
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: Linda

Härligt att höra Ewa! Vi får bli bättre på att uppdatera så ni får lite mer att läsa iallafall :) Grattis på födelsedagen också förresten, Annika sa att det var idag!



Jag ska försöka skicka ett vykort till dig mamma. Det blir nog inte så mycket sightseeing, även om besöket på laminatfabriken är utlovat att det ska bli kort.. Det bir nog kul iallafall! Vi skypear imorgon tycker jag!

2010-04-30 @ 22:12:29
URL: http://oslojenterna.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0