hektiskt

Mwah. Jag och Helena ligger nedbäddade i sängen som två pensionärer. Det är coolt att sova tidigt.


Mina senaste 48 timmar;

Tisdag 05:00 Klockan ringer
07.00-14.30 jobb
15.30 hemma, däckar i soffan helt meningslös
18.30 fuckhelvete kommer på att jag ska va på möte på jobbet 20.30
00.00 möte slut
01.00 godnatt

05.00 klockan ringer
07.00-16.00 jobbajobbajoooobba
17.00-22.00 febril aktivitet: tvätt, disk, naglar, promme, mailat, fixat, grejat, haft mig. Belöning: spagetti och köttfärssås och nya avsnittet av Glee.

Det är ett under att jag inte har däckat idag. Har inte ens varit trött. Och jag har fått asmycket gjort, igår var jag väldigt besviken på mig själv för att jag inte ens kunde få mig till att ta bort nagellacket som såg förjävligt ut redan då. Men man har såna dagar, trist som fan är det, men så har man såna dagar som idag och då känns allt plötsligt väldigt mycket roligare. Så jag är nöjd! Cyklar ju numera till jobbet från Sandvika också, det är nice men cykeln jag har skaffat mig är lite sådääär. Ska hålla utkik efter en annan. Om ni känner nån med en vanlig damcykel som man inte sitter som en rejsercyklist i så kan ni ju höra av er.


Nu ska jag sova!
Godnatt!

I princip varenda bild jag tog när jag var hemma i påsk blev ful. Inga roliga att lägga upp här. Ovan ser vi moi i färd med att försöka göra en modebloggspose för ett tänkt blogginlägg. Men bevisligen blev det ingenting med det! Och det kanske är lika bra. Hursomhelst. Hej!


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxanxan

Tröjan var snygg, men det där med poser - det är väl inte riktigt din grej eller??? Var som vanligt, så är du fiiin!

2010-04-16 @ 19:32:30
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0