HELG!!!!!!!!!!!!!!!!

Fy fan va gött det är å va ledig på en lördag!!!! Whoo whoop! Som Nicole sa igår.. När man jobbar så mycket som vi gör så uppskatar man verkligen att få vara ledig! Åhh det är så härligt.. När man väl är ledig så vaknar man ju självart tidigt somt tusan på morgonen.. Kl halv 9 kunde jag verkligen inte sova längre efter många försök!
Så då tänkte jag vara duktig å passa på förr ett blogg inlägg :)

Nicole sover fortfarande. Har faktiskt för en gångs skull varit snäll å inte väckt henne! Hara bara satt på lite musik så hon vaknar av sig själv snart :P Annars kommer jag göra bomben på henne snart för idag ska vi ut å shoppa och kanske klippa håret, nu när vi äntligen är lediga och har tid!!! :D

Förra helgen hängde jag med till Hafjäll med några från jobbet! Först försökte jag ta mig ur det, för jag var så trött på lördagen och hade in packat.. Så tänkte jag på det pappa alltid säger! - Man behöver inte vara med på allt det roliga!
Så då bestämde jag mig för att säga nej och att jag inte skulle med. Men det gick ju helt åt helvete! Så där satt jag i bilen på väg till Hafjäll!! Men kul var det i vart fall, så jag ångar inte att jag följde med! Vädret var hur fint som helst, så där satt vi på altanen i solen och drack en kall cider !!!
På söndagen var vi uppe i skidbacken och hade vårat telenor stand uppe.. Jobbade gjorde man ju inte men det var hur mysigt som helst att sitta där uppe en hel dag och kul var det :)
Helgen var lyckad om man bortser från den brända handen som slutade med sjukhus besök, annars var allt på topp!

Men nu är helgen här igen och ikväll så ska vi hem till Thomas rööööd och ha fest med team leaders osv! Så det ska bli sköj, först är det shopping som gäller sen feeeeest!!! WHOOP WHOOP

Ha en bra helg där hemma!!!!!

HADE




DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Underbara syster yster va jag saknar dig!!!!

2010-04-23 @ 14:21:07
URL: http://www.hwbymissanki.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0